Nov 22, 2016

Bunny crochet pattern for sale/ Szydełkowy wzór na króliczka na sprzedaż




This is it. On my Etsy store you can find a bunny crochet pattern for sale - regular size. This was so tough decision. I am very connected with this bunny - this is my hallmark I think... This took me a lot of time to rewrite this pattern from my notebook to computer, put it in Etsy and let other people make MY bunny. But from the other side, I am so happy that you like my work, my toys and I am interested how your own bunny turned out.

If you'll make your own bunny feel free to share on my FB or on your IG (and tag your photo with #byania or @handmadebyania). I would be glad to see how it turned out.

Credit me as the Designer and provide a link back to my site.



I stało się. W moim małym sklepiku na Etsy jest już do kupienia szydełkowy wzór na króliczka - tego o "normalnym" wzroście. To była dla mnie naprawdę trudna decyzja. Czuję się bardzo związana z tymi króliczkami - czuję jakby był to taki mój znak rozpoznawczy... Dużo czasu upłynęło, zanim zdecydowałam się przepisać wzór z mojego notesu na komputer, zamieścić na Etsy i pozwolić, by inni też mogli zrobić sobie MOJEGO królika. Jednak z drugiej strony jestem także zadowolona z faktu, że inni lubią moją pracę, moje zabawki i jestem ciekawa, czy uda im się zrobić własnego królika i jak będzie wyglądać.


Jeśli zrobicie własnego króliczka, podzielcie się tym na moim koncie na FB lub na swoim koncie na IG (otagujcie zdjęcie #byania lub @handmadebyania). Będzie mi miło zobaczyć jak wam królik wyszedł.

Proszę o oznaczenie mnie jako Projektanta projektu i odeślijcie na moją stronę.








No comments:

Post a Comment

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...