Sep 12, 2015

Solid granny squares baby blanket/ Dziecięcy kocyk z pełnych kwadratów

This time I wanted to try some new pattern for a baby blanket. I made a granny stripes blanket, granny squares blanket and hexagons blanket already. I always like how solid granny square looks like so I thought it time for this pattern. Granny squares blanket is joining as-you-go method. This time it is need to use invisible joining. A new type of joining for me as well.

Tym razem chciałam przetestować jakiś nowy wzór na dziecięcy kocyk. Robiłam już kocyk z pasków, kwadratów i sześcianów. Zawsze podobało mi się jak wygląda efekt końcowy "pełnych" kwadratów i zdecydowałam, że to właśnie ten wzór wykorzystam tym razem. Do łączenia klasycznych kwadratów używa się metody as-you-go (w wolnym tłumaczeniu "jak leci":)). Tutaj potrzebna jest metoda niewidzialnego łączenia. Ten rodzaj łączenia także był dla mnie nowością.




I am always so excited when I need to learn sth new in area I love. This was real challenge.

Zawsze jestem podekscytowana gdy muszę nauczyć się czegoś nowego z dziedziny którą uwielbiam. To było prawdziwym wyzwaniem.


















Making this blanket gives me a lot of fun and satisfaction.
A pattern for solid granny square (invisible joining as well) and an excellent explanation for it I found on Attic24.

Zrobienie tego kocyka dało mi mnóstwo zabawy i satysfakcji.
Wzór na wykonanie pełnych kwadratów (a także niewidzialnego łączenia) oraz znakomitego wytłumaczenia jak to zrobić znalazłam na Attic24.



Ania

4 comments:

  1. śliczny ten kocyk i łatwy w łączeniu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję. To prawda łączenie to sama przyjemność - szybciutko idzie.

      Delete
  2. piękny! chyba się skuszę i też taki zrobię :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję i polecam. Naprawdę bardzo przyjemna robota :)

      Delete

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...