Sep 22, 2015

Planner 2016/ Planner na rok 2016

Last year I orderd Erin Condren Life Planner (you can read about it there - only in Polish but you can use a google translator on a right bar). The price wasn't low for me but I was impressed how people change their planner, use stickers, motivation quotes, etc. And I wanted the same... 
Now my ECLP looks not as I imagined but permanently I can't find time for all I want to do during the day and I had to high expectations how my Life Planner should look like. Failed. I mean I still love ECLP (now they offer a horizontal position of week what I realy like) - this is wasn't ECLP this was me. This time I wanted to try something new and something different. 

I choose Doki Planner. I now I am doing it in my way :)

Rok temu postanowiłam zamówić Erin Condren Life Planner (o czym możecie przeczytać tutaj). Wg mnie cena nie była niska, ale byłam zachwycona tym jak ludzie zmieniają swoje plannery, tworzą z nich swego rodzaju pamętniki/dzienniki, używają naklejek, motywują się cytatami, itp. Chciałam robić tak samo...
Teraz mój ECLP nie wygląda dokładnie tak jak to sobie wyobrażałam. Permanentnie nie mogę znaleźć czasu na wszystko co chciałabym zrobić w ciągu dnia i miałam chyba zbyt duże wymagania co do tego jak mój Life Planner ma wyglądać. Nie udało się. Ale żebyśmy się dobrze zrozumieli - ciągle uwielbiam ECLP (teraz oferują horyzontalny układ w wyglądzie tygodnia co strasznie mi się podoba) - to nie była wina ECLP to moja wina. Tym razem postanowiłam spróbować czegoś nowego i innego.

Mój wybór padł na Doki Planner. I teraz zrobię to po swojemu :)


Erin Condren Life Planner & Doki Planner

Doki Planner is a little bit like Filofax, a little bit like Kikkik. But cheaper. After ECLP I was looking for something more elegant but in nice colour and for more years than one. Where I heard about DP? Instagram of course :)

I bought my DP on aliexpress.com from user Enjoy&Casual with free shipping to Poland. I received my order ten days after shipment from China so this is fast I think. I chose A6 size and warm orange colour (wanted tiffany blue but when I placed an order, there were only available A5 in this colour). 

Doki Planner ma w sobie coś z Filofax i coś z Kikkik. Ale jest znacznie tańszy. Po ECLP szukałam czegoś bardziej eleganckiego w ciekawym kolorze co posłuży mi dłużej niż tylko jeden rok. Gdzie dowiedziałam się o istnieniu DP? Na Instagramie oczywiście :)

Mój DP kupiłam na aliexpress.com od użytkownika Enhoy&Casual z darmową wysyłką do Polski. Swoje zamówienie otrzymałam 10 dni po wysyłce co wg mnie jest szybko biorąc pod uwagę to, iż paczka idzie z Chin. Wybrałam rozmiar A6 i kolor pomarańczowy (chciałam błękitny, ale w momencie składania zamówienia dostępny był tylko rozmiar A5 w tym kolorze).




This is what I got:

Oto co otrzymałam:
















As you can see on photo above I got an insert for DP for every day. I don't know if there is exactly place for 365 days but you can write date by yourself and do it as you want. Furthermore I orderd weekly and monthly plan. Daily plan I will be using occasionally.

Jak możecie zobaczyć na powyższym zdjęciu, otrzymałam także wkład na każdy dzień. Nie wiem czy znajdę tam faktycznie 365 stron, ale dla mnie plusem jest to, że samodzielnie mogę wpisywać daty i robić to tak jak chcę. Ponadto zamówiłam do plannera rozkład całego miesiąca i rozpiskę całego tygodnia na dwóch stronach. Postanowiłam, że szczegółowego dziennego rozkładu będę używać okazjonalnie.







I got stickers gratis. Not in my style, but you don't look a gift horse in the mouth :)
 
W gratisie otrzymałam naklejki. Nie w moim stylu, ale darowanemu koniwi nie zagląda się w zęby :)






I started playing with my Doki Planner already :)

Już zaczęłam bawić się moim Doki Plannerem :)




~Ania

1 comment:

  1. też zachwyciłam się możliwością ozdabiania i upiększania planerów. Niedawno na blogu pokazywałam swój, okładkę ma bardzo podobną do Twojego :) ale zamawiany był z Polski

    ReplyDelete

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...