Sep 16, 2015

Crochet bunny/ Szydełkowy króliczek

This took me a while but finally I wrote my very own Crochet Bunny Pattern. I am considering to sell it when I finally open my shop on Etsy but I am pretty sure that you will find there a pattern for a little amigurumi doll :)

Zajęło mi to trochę czasu, ale wreszcie napisałam swój własny wzór na szydełkowanego królika. Rozważam sprzedawanie wzoru w moim sklepie na Etsy, kiedy już w końcu go założę, ale jestem całkiem pewna iż znajdzie się tam wzór na małą szydełkową laleczkę :)




I love this bunny for the very first time. Perfect for a baby room and as a best friend for a child. ATTENTION!! Next photo only for people with a strong nerves!

Pokochałam tego króliczka od pierwszego wejrzenia. Idealnie pasuje do pokoju dziecięcego i jako najlepszy przyjaciel każdego malucha. UWAGA!! Następne zdjęcie tylko dla ludzi o mocnych nerwach!




I used a yarn from YarnArt (type JEANS). It's 55% cotton and 45% pac. Head, body and legs I made together (without sewing). Only what you need to sew it's ears, tail and arms. This is fast and nice work.

Użyłam włóczki firmy YarnArt (typ JEANS). Składa się ona w 55% z bawełny i 45% z poliakrylu. Głowę, ciałko i nogi króliczka zrobione są całościowo tzn. nie zszywałam tych części osobno. Jedyne co należy zrobić oddzielnie i potem doszyć to uszy, ogonek i ramiona. Zrobienie króliczka to szybka mi miła praca.








~Ania 

6 comments:

  1. Śliczny :)
    Mam pytanie co do planera Erin Condren... Czy oprócz kosztu przesyłki do Polski pojawił się jakiś dodatkowy podatek? :)

    ReplyDelete
  2. Dziękuję!
    Cały koszt jaki poniosłam to było tylko moje zamówienie na stronie Erin Condren (planner, dodatkowe naklejki, trzymadełko na długopis + koszt przesyłki do Polski). Jeśli chodzi o cło czy coś w tym stylu to nic nie dopłacałam.
    Polecam bardzo dokładnie wpisać adres wraz z numerem telefonu bo ja miałam taki przypadek, że oni źle coś gdzieś wpisali i fedex miał problemy z dostarczeniem do mnie a ponieważ źle podali mój numer telefonu to dostawca nie mógł się ze mną skontaktować w sprawie dostarczenia paczki. Plus jest taki że obsługa klienta EC działa bez problemu, wyrazili czynny żal :) i szybciutko już na swój koszt przesłali do mnie planner - byli niesamowicie mili i nie robili żadnych problemów.

    W przyszłym tygodniu pojawi się post o moim nowym kalendarzu/plannerze na rok 2016 (nie będzie to EC) :)

    Pozdrawiam,
    Ania

    ReplyDelete
  3. Witaj, śliczny jest ten króliczek ;-) Ja też robię na szydełku, na razie sama nie wymyślam wzorów tylko szukam w necie więc czekam z niecierpliwością na twój schemat. Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję. Na razie nie decyduję się na udostępnianie tego wzoru. Proponuję jednak zaufać własnym siłom i zrobić swój wzór - ogromna satysfakcja. Wszystko powstajeó metodą prób i błędów - zawsze można spruć :)

      Pozdrawiam serdecznie

      Delete

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...