Jan 26, 2015

Erin Condren Life Planner & washi tape

This post only in Polish. Sorry!

Długo poszukiwałam odpowiedniego plannera/ kalendarza, który spełniałby moje zachcianki. Nie chciałam niczego tradycyjnego, smutnego i klasycznego. Poszukiwałam czegoś co pomoże mi w odpowiedniej organizacji czasu, odpowiednim określaniu priorytetów oraz sprawi, że lepiej będę wypełniać swoje obowiązki na zajmowanym stanowisku Director of operations (https://www.youtube.com/watch?v=HB3xM93rXbY) :)

Po przejrzeniu wielu propozycji dostępnych na rynku: QuoVadis, Moleskine, Paperblanks, KikkiK, FiloFax, ErinCondren, PersonalPlanner, PlumPaperDesigns, MayDesigns mój wybór padł na Life Planner by Erin Condren.

Tak wiem jego cena powala zwłaszcza po doliczeniu przesyłki do Polski ale chorowałam na niego tak długo! Z decyzją przesypiałam się kilka dobrych nocy. Pomysł jego zakupu powracał jak bumerang. W końcu raz się żyje!!! 
Pewnego dnia odwiedził mnie kurier FedEx i stałam się szczęśliwą posiadaczką niesamowicie kolorowego i optymistycznego "życiowego plannera" :)







Internet a zwłaszcza Instagram są pełne inspirujących sposobów na prowadzenie owego plannera: kolorowe mazaczki, naklejki, znaczki, spinacze w najróżniejszych kształtach, papierowe taśmy i mnóstwo innych. Naprawdę byłam pod wrażeniem gdy to wszystko zobaczyłam. Spodobało mi się też to, że potem taki planner wygląda jak kolorowy dziennik aktywności. Bardzo się przyjemnie wraca do tego co już się przeżyło i ogląda kolorowe strony "własnej roboty" :) No więc ja zakochałam się w papierowych japońskich taśmach tzw. washi tape... 

Wszystkie widoczne na zdjęciach washi tape zostały zakupione na portalu aliexpress.com. Kosztowały naprawdę niewiele (w porównaniu z tymi dostępnymi w Polsce) a przesyłka z Chin była darmowa (UWAGA! nie każda aukcja oferuje taką przesyłkę).








6 comments:

  1. jeny, ileż tu dobra wspaniałego :) planner na pewno będzie wyglądał imponująco!

    ReplyDelete
    Replies
    1. witam fankę washi tape :)

      Delete
  2. Też na niego choruję i planuję go zakupić. Jest rewelacyjny i bardzo funkcjonalny. Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. No cena nie zachęca ale naprawdę fajnie można się z nim pobawić :) W tym roku stawiam jednak na organizer z wymiennymi wkładami - zobaczymy jak będzie ale relację z zakupu zdam na pewno na blogu :)
      Pozdrawiam

      Delete
  3. Anonymous9/29/2015

    Tez zamowilam Erin Condren i leci juz do mnie, jest we Francji, ale dzisiaj dostalam telefon od FedExu odnosnie placenia cla i VATu za ta przyjemnosc.. Nie powinno byc cla, wedlug mojego rozeznania, bo produkty takie jak Erin Condren klasyfikuja sie teoretycznie jako ksiazki, od ktorych nie ma dodatkowych oplat. Ale co z VATem? Czy ktos moze mi cos w tym temacie poradzic? Podobnie jestem ciekawa czy takie same oplaty nie pojawily sie wobec washi tape z Chin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nikt nie dzwonił do mnie z FedEx w sprawie cła ani vatu. Jak zamawiałm swój ECLP to wiem że FedEx próbował się ze mną skontaktować w sprawie adresu dostarczenia ale załoga EC coś źle w telefonie wpisała i FedEx odesłał im mój kalendarz. Rozmawiałam z ludźmi z obsługi klienta i szybko mi jeszcze raz na swój koszt wysłali planner ale nie było mowy o cle czy vacie.
      To samo z przesyłkami z aliexpress. Już zamawiałam stamtąd kilka razy rzeczy i moi znajomi też i nikt nie ponosił dodatkowych opłat.

      Delete

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...