Sep 8, 2014

A gift for cute family/ Upominek dla fajnej rodzinki

As you already know I like to make gifts by myself. This is therapy for me and a nice sign for person who receive a gift that I put all my heart in this craft thing. 

My friend turns 30 for a couple of days. I want to make this gift using letters from scrabble but I had only wooden cubes. I think it looks really nice also.


Jak już pewnie wiecie, lubię robić prezenty sama. Stanowi to pewną terapię dla mnie i odstresowuje mnie ale jest też znakiem dla obdarowanego, że w daną rzecz wkładam całe moje serce.

Moja przyjaciółka za kilka dni kończy 30 lat. Chciałam wykonać dla niej tą ramkę używając literek ze scrabla ale miałam tylko drewiane kostki. Uważam, że i tak efekt jest zadowalający.












No comments:

Post a Comment

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...