Aug 6, 2014

Crochet elephant (pattern)/ Szydelkowy slon (wzor)

Finally!! Mint crochet elephant. A pattern I found on Stephanie's blog All About Ami and when I saw it for the first time I thought it's not to me - too scary, too complicated, too long, too difficult. I was so wrong. I had so much fun crocheting this cute buddy named Bobo (my son's idea). 

Nareszcie!! Szydełkowy, miętowy słoń. Wzór znalazłam na blogu Stephanie All About Ami i kiedy zobaczyłam go po raz pierwszy pomyślałam "nie, to nie dla mnie" - zbyt przerażający, zbyt skomplikowany, zbyt długi, zbyt trudny. Bardzo się myliłam. Bardzo dobrze się bawiłam szydełkując tego słodkiego zwierzaka, któremu mój syn nadał imię Bobo :)











6 comments:

  1. Najcudowniejszy słonik jakiego widziałem :) jest przepiękny :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki za przemiły komentarz!

      Delete
  2. świetny, spróbowałabym takiego zrobić ale kompletnie nie potrafię jeszcze czytać wzorów :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję!
      Polecam od razu naukę na angielskich wzorach (you tube bardzo pomaga) wg mnie są dużo prostsze. Jak czytam polski wzór to tak jak po chińsku :) Pozdrawiam i życzę wytrwałości!!

      Delete
    2. chyba faktycznie muszę spróbować, na razie dziergam tak bardziej "na czuja" ale poszukam na you tube tutoriali, dziękuję za podpowiedź :)

      Delete
  3. Uwielbiam te słoniki :)

    ReplyDelete

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...