Jun 24, 2014

Crochet cupcakes (free pattern) / Szydełkowe babeczki (darmowy wzór)

I think I found so far the best pattern for a crochet cupcake! Thank you Kasia for your awsome job!! A pattern is simple and clear. I made two cupcakes. The first one I modified a little and used a cotton yarn to make it. The second one is strictly according to a pattern and I used acrylic yarn. You can see that cupcakes are completely different.

Wydaje mi się, że jak do tej pory udało mi się znaleźć najlepszy wzór na szydełkową babeczkę! Dziękuję Ci Kasiu za wykonanie tak świetnej roboty!! Wzór jest łatwy i przejrzysty. Zrobiłam dwie babeczki. Pierwszą lekko zmodyfikowałam i do jej wykoania użyłam bawełninej włóczki. Druga powstała dokładnie jak w "przepisie" i użyłam akrylowej włóczki. Jak widać babeczki znacznie różnią się od siebie.








Crochet candle / Szydełkowa świeczka: Repeat Crafter Me
Flame / Płomień: Mamachee








1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...