Oct 22, 2013

Crochet cardigan for a baby/ Szydełkowy sweterek dla dziecka

I'm on the last straight and meet my baby girl soon. I needed a cardigan for her and thought I can do it by myself. I found a cute free pattern and voila:

Jestem już na ostatniej prostej i wkrótce poznam moją dziewczynkę. Potrzebowałam sweterka dla niej i pomyślałam, że mogę przecież sama go zrobić. Znalazłam cudny darmowy wzór i voila:









I made a set for you too - baby cardigan, booties and a hat. 
All set cost 30 zł. 
Shipping for PL: registered economical letter - 8 zł, registered priority letter - 10 zł.
Shipping for EU, USA: registered economical letter - 18 zł, registered priority letter - 20 zł.

Zrobiłam także zestaw dla Was - sweterek, buciki i czapeczka
Całość kosztuje 30 zł.
Wysyłka w PL: list polecony ekonomiczny - 8 zł, list polecony priorytetowy - 10 zł.
Wysyłka do EU, USA: list polecony ekonomiczny - 18 zł, list polecony priorytetowy - 20 zł.











No comments:

Post a Comment

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...