Aug 29, 2013

Hoooked Zpagetti Rug

Finally I bought my first Hoooked Zpagetti for making a rug for my baby girl's room. I had a lot of fun with using this unusual yarn. Zpagetti is a unique yarn made of a new collection fabrics from the fashin industry.

This rug is my first project and unfortunatelly has a little fault. I saw it in the middle of crocheting and left as it was. My next rug (the same pattern) is perfect, but this is my first so I wanted to share it with you guys!


Dywanik z włóczki Hoooked Zpagetti
Wreszcie udało mi się kupić moją pierwszą włóczkę Hoooked Zpagetti by zrobić dywanik do pokoju mojej małej. Miałam mnóstwo zabawy przy szydełkowaniu tą niezwykłą włóczką. Zpagetti to wyjątkowa przędza pochodząca z recyklingu nowych tkanin pozyskanych w branży modowej.

Ten dywanik to mój pierwszy projekt i niestety ma mały defekt. Dostrzegłam go będąc w trakcie szydełkowania ale postanowiłam zostawić tak jak było. Mój następny dywanik (oparty na tym samym wzorze) jest już idealny. Chciałam jednak podzielić się z Wami moim pierwszym projektem, dlatego właśnie że jest pierwszy i mam do niego sentyment :)













2 comments:

  1. Piękny wzór :) Podczas robienia mojego pierwszego dywanika z tkaniny prułam go chyba kilkanaście razy. Trzeba się przyzwyczaić do elastycznej włóczki. Czy ten wzór jest na podstawie serwetki, czy po prostu z głowy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wzór jest stąd: http://thosedandeliondays.blogspot.com/2012/10/a-fabulous-hoooked-zpagetti-rug-pattern.html
      :)

      Delete

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...