Jul 29, 2013

Busy crochet weekend

This weekend was full of amazing moments. I spent it with my family in my parents' house. We were swimming, playing, talking and just being together. And I was crocheting of course. I made two pairs of baby booties for a special order.

Pracowity szydełkowy weekend
Ten weekend był pełen  cudownych chwil. Spędziłam go z rodziną w domu moich rodziców. Pływaliśmy, bawiliśmy się, rozmawialiśmy i po prostu byliśmy razem. No i ja szydełkowałam oczywiście. Zrobiłam dwie pary dziecięcych bucików na specjalne zamówienie.










10 comments:

  1. Anonymous7/30/2013

    Nice job! Is it your belly? Are you pregnant?

    ReplyDelete
    Replies
    1. many thanks :) Yes I am - 7th month

      Delete
  2. Boże jakie to słodkie :)))

    ReplyDelete
  3. Witam. Mogłabym poprosić wzór na te buciki? Są piękne. Z góry dziękuję i pozdrawiam. / Ola

    ReplyDelete
  4. Witam. Mogłabym poprosić o wzór tych bucików. Z góry dziękuję i pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję!

      Buciki z kokardką: oryginał - https://caxigalinas.wordpress.com/2013/05/04/bow-bootiespatucos-de-lazo/
      moje tłumaczenie - http://handmadebyania.blogspot.com/2013/07/bow-booties-free-pattern.html

      Buciki baletki: wzór pochodzi z książki Precious Baby Booties designed by Carolyn Christmas; niestety nie mam jej chwilowo ze sobą więc nie mogę podać wzoru ale polecam zakup książki :)

      Pozdrawiam

      Delete

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...