Jun 25, 2013

Macrame bracelet - DIY

This project was very fast and gave me a lot of fun!! I found my lost ring which is very special for me. I thought it will be a great idea to use it as a part of a bracelet. So I've made a macrame bracelet.

Bransoletkę zrobiłam szybciutko co dało mi mnóstwo radości!! Znalazłam zagubioną obrączkę, bardzo ważną dla mnie i pomyślałam, że świetnym pomysłem będzie użycie jej jako fragmentu bransoletki. Zrobiłam więc makramową bransoletkę.

I used a twin (cotton/ polyester micro) but I think that the best is a jewelry twin (waxed twin). You can also use a regular twin - what you want :) I didn't make an adjustable fastener. I wear the bracelet all the time so I just knoted it permanently. Maybe next time I'll do a DIY for you about a fastener. For the time being you can find how to do it on the Internet

Użyłam sznurka (bawełna/ poliester), jednak najlepszy będzie chyba sznurek jubilerski (woskowany sznurek). Można użyć także zwykłego - co kto woli :) Nie zrobiłam regulowanego zapięcia. Bransoletki nie zdejmuję, więc uznałam, że po prostu zawiążę ją na supełek na stałe. Może następnym razem zrobię tutorial dotyczący robienia regulowanego zapięcia. Do tego czasu, takie tutoriale możęcie znaleźć w Internecie.


1 step/ 1 krok:




 2 step/ 2 krok:





Repeat step 1 and 2:
Powtarzaj krok 1 i 2:












Left side after cut:
Lewa strona po odcięciu:


Right side after cut:
Prawa strona po odcięciu:







No comments:

Post a Comment

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...