Nov 24, 2012

Christmas ornament - wreath

I think, this is the last post about wreaths this year. This one I made in about 15 minutes. I had a base I made a few months ago, some red beads, gold beads from old jewellery (I think so - I'm not sure from where I had it), wooden, red snowflakes and some pieces of ribbon. And that's it :) 

Myślę, że to ostatni post dotyczący wieńców w tym roku. Dzisiejszy robiłam około 15 minut. Do jego zrobienia wykorzystałam bazę, którą przygotowałam kila miesięcy temu, kilka czerwonych koralików, złote koraliki recyklingowane ze starej biżuterii (chyba - tak naprawdę nie jestem pewna skąd je mam), drewniane, czerwone płatki śniegu i kilka kawałków wstążki. To wszystko :)









No comments:

Post a Comment

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...