Feb 13, 2012

Valentine's gifts - cake pops


For Valentine's gift for my husband's co-workers I made cake pops. As you can see below, I tried to make heart shaped cake pops. Unfortunatelly they were too thin and fell to pieces when I poked a stick into them. So I made a classic cake pops.

Jako walentynkowy upominek dla współpracowników mojego męża zrobiłam cistkowe lizaki czyli cake pops. Jak widać na zdjęciu poniżej, próbowałam zrobić je w kształcie serc. Niestety zbyt cienko rozwałkowałam ciasto i serduszka rozpadały się, gdy próbowałam wetknąć w nie patyczek. Więc zostałam przy klasyce.



I packed cake pops in cellophane added bows and insert into silver bucket embellished with hearts punched from My Mind's Eye paper. I used dimension what give them an instant 3-D look. Look pretty awsome :)

Cake pops zapakowałam w celofan, dodałam kokardki i włożyłam do srebrnego wiaderka ozdobionego serduszkami wyciętymi z papieru firmy My Mind's Eye. Użyłam dystansu co dało im wyglądu 3-D. Wygląda całkiem nieźle :)




This post is part of Made By You Monday.

Ten wpis jest częścią strony Made By You Monday.

2 comments:

  1. Anonymous1/02/2013

    Bardzo fajny pomysł! :) Czy mogłabyś podać przepis na ciasto użyte do tych "lizaków"?

    ReplyDelete
  2. Dziękuję.
    Przepis można znaleźć na moim kulinarnym blogu :) Zapraszam - http://bigbakingtheory.blogspot.com/2012/11/czekoladowe-cake-pops.html

    ReplyDelete

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...