Dec 14, 2011

Paper glass ball


Hand made Christmas decorations are very popular today. Making Christmas decorations gives a lot of satisfaction and it's the best way to spend free time before Christmas. Yesterday I made a paper glass ball. If you have round puncher it's pretty easy and fast to make this glass ball.

Własnoręcznie robione ozdoby świąteczne są obecnie bardzo popularne. Robienie ich przynosi wiele satysfakcji i jest to świetny sposób na spędzenie wolnego czasu przed Świętami. Wczoraj zrobiłam papierową bombkę na choinkę. Jeśli macie dziurkacz w kształcie koła, zrobienie bombki jest dosyć łatwe i szybkie.


Supplies:
  • pattern paper
  • glue
  • round puncher
  • ribbon or twine



Potrzeba:
  • papier we wzorek
  • klej
  • dziurkacz w kształcie koła
  • wstążka lub sznurek


I cut 20 circles for one glass ball, folded each circle and sticked them toogether. Before stick the last one I attached a ribbon. Glass ball is ready.

Na przygotowanie jednej bombki wycięłam 20 kółek, każde złożyłam na pół i skleiłam je razem. Przed sklejeniem ostatniego, przymocowałam wstążkę. Bombka gotowa.

No comments:

Post a Comment

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...