Dec 19, 2011

Congrats card and some sweets :)

Hi everyone!

Today I show you one card and some Chrstmas sweets. First of all a card for today.
My friend Jacob graduated Master degree and I thought that it's a great occasion to make a congrats card. I used Lil' Robots die-cut chipboard from My Mind's Eye.

Witam wszystkich!

Dzisiaj na blogu będzie jedna karteczka i trochę świątecznych słodkości. Najpierw dzisiejsza karteczka. Mój przyjaciel Kuba uzyskał tytuł magistra i pomyślałam, że to świetna okazja na zrobienie kartki gratulacyjnej. Użyłam ozdobnych tekturek z kolekcji Lil' Robots od My Mind's Eye.





OK. Now some sweets. I prepared sweet package with hand made cookies - Gingerbread Christmas Trees, Ginger-Oat Macaroon, Cinnamon Stars, Lemon Comets and Vanilla Hearts with filling. If you are interested in recipe give me a sign.

OK. Teraz słodkości. Przygotowałam paczuszkę z ciasteczkami, które sama zrobiłam - Pierniczkowymi Choinkami, Imbirowo-Owsianymi Makaronikami, Cynamonowymi Gwiazdkami, Cytrynowymi Kometami i Waniliowymi Sercami z nadzieniem. Jeśli ktoś chciałby przepis, wystarczy dać mi znać.

1 comment:

  1. Dziekuje za kartke z felicytacjami ;) Ciasteczka pycha, najlepsze byly gwiazdki :P

    ReplyDelete

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...