Mar 8, 2011

Women's Day

Ladies, it's our day! Let's celebrate :) I made some cards for my husband - he sent them to our mothers, my sister and his grandother. I hadn't much time, so I thought that flower and some of lace will be perfect - fast, simple and elegant I think. Enjoy!

Kobietki, to nasz dzień! Świętujmy :) Zrobiłam kilka kartek dla mojego męża - wysłał je do naszych mam, mojej siostry i swojej babci. Nie miałam zbyt wiele czasu, więc pomyślałam, że kwiatek i trochę koronki będą idealne - szybko, prosto i myślę, że elegancko.






This one I made for woman, who thought about me and my hubby despite the fact that we are strange people for her - thank you!

Tą kartkę zrobiłam dla kobiety, która pomyślała o mnie i o moim małżonku pomimo, że jesteśmy dla niej obcymi ludźmi - dziękuję!

3 comments:

  1. Hi Ania
    thanks for leaving a comment on my blog. Lovely cards so simple but they look very effective.
    Hugs from Australia
    Linda

    ReplyDelete
  2. These are lovely! Such careful, finely crafted work! And I think we should have Women's Day every day!

    ReplyDelete
  3. Katherine, you have absolutely right :)

    ReplyDelete

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...