Mar 22, 2011

Rainbow card

I made this colourful card for my granny for her nameday. I wanted use pieces of fabric, because I have a lot of them. This cake stamp I bought I think as my first stamp ever (it's from gstudio I think) and I thought it would be fun if I'll use it in this project. Unfortunatelly my card doesn't look so perfect as I thought it would, but it isn't so bad.

Tą kolorową kartkę zrobiłam dla mojej babci z okazji jej zbliżających się imienin. Przy tworzeniu chciałam wykorzystać kawałki materiałów, bo mam ich całe mnóstwo. Stempel w kształcie tortu jest jednym z moich pierwszych (chyba produkcji gstudio) i pomyślałam, że będzie fajnie wykorzystać go w tym projekcie. Niestety kartka nie wygląda tak perfekcyjnie jak chciałam, ale nie jest znowu taka zła.



_____G I V E A W A Y_____

Chance to win some candy: Just leave a comment there by 8 April at 11:59 pm CET and Kreatywny Zakątek pick a lucky winner! Good luck for everybody!

Okazja wygrać trochę słodkści: Wystarczy zostawić komentarz tutaj do 8 kwietnia do godziny 23:59 a Kreatywny Zakątek wylosuje szczęśliwego zwycięzcę! Powodzenia!

2 comments:

  1. Ania, love what you created. Thanks so much for stopping by my blog and leaving such a sweet comment. Hope you have a great day.

    ReplyDelete
  2. Barbara3/29/2011

    Ania, I'm sure your grandma loved your card. I love your use of fabric and that you colored the cake in corresponding colors.

    ReplyDelete

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...