Mar 5, 2011

Here I am

I am so sorry, that I'm writting after sometime of. Lots of things have happened recently in my life, that's why there was a small gap on the blog, for which I apologize. But I have a lot of new pieces that I would like to show you.

Tak mi przykro, że piszę dopiero teraz. Mnóstwo rzeczy wydarzyło się ostatnio w moim życiu, dlatego nastąpiła mała przerwa na blogu, za co bardzo przepraszam. Za to mam mnóstwo nowych kartek które chciałabym wam pokazać.

A card for my paretns for their 27 Anniversary.
Kartka dla moich rodziców z okazji ich 27 rocznicy ślubu.



A card for my friend Agata with Starbucks Card in it.
Kartka dla mojej znajomej Agaty z Kartą Starbucks'a w środku.



... so colorful with cute little bee.
... bardzo kolorowa z cudną małą pszczółką.



Birthday card for Tomek - my sister's boyfriend.
Kartka urodzinowa dla Tomka - chłopaka mojej siostry.



... with two birds in a birdcage (a new background which I love is from Hero Arts).
... z dwoma ptaszkami w klatce (nowe tło które uwielbiam jest od Hero Arts).



My close friend started making her own hand made cards, so I made for her Card Sketchbook. If you want to see her cards go there.
Moja przyjaciółka sama zaczęła robić kartki, więc z tej okazji zrobiłam jej szkicownik kartek. Jeśli chcecie obiejrzeć jej karki idzcie tutaj.



Last but not least is a card for my mother-in-law for her nameday. I'll send it any day.
Ostatnia, ale nie najgorsza jest dla mojej teściowej z okazji jej imienin. Wyślę ją lada dzień.

No comments:

Post a Comment

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...