Jan 9, 2011

Happy New Year 2011

Wow! I'm writting 9 days after the 1st January wishing you a happy New Year. What a shame! But I have a lot of work. A LOT of work. I had a lot of work before Christmas and I have a lot of work now. Before Christmas I was making gifts for my family and friends. I painted jars and I made cinmone cookies for them, I done a little essences bags with vanilla potpourri, rosary, chocolate muffins for work collegs, calendar for 2011 and many more.

Szczęśliwego Nowego Roku.
Wow! Piszę 7 dni po pierwszym stycznia życząc wam szczęśliwego Nowego ROku. Jaki wstyd! Ale mam mnóstwo zajęć. MNÓSTWO. Miałam dużo pracy przed Świętami i mam dużo pracy teraz. Przed Świętami robiłam prezenty dla rodziny i przyjaciół. Pomalowałam słoiki i zrobiłam ciasteczka do nich, zrobiłam małe woreczki zapachowe z waniliowym potpourri, różaniec, czekoladowe muffinki do pracy, kalendarz na 2011 rok i wiele innych rzeczy.














I must admit, that I receved the best christmas gift ever. Under the Christmas tree I found a coffe maker machine and I did my first latte with a vanilla syrup. Mmmm... I love this type of coffe drink. I can drink it all the time!

Muszę przyznać, że otrzymałam najlepszy jak do tej pory prezent gwiazdkowy. Pod choinką znalazłam ekspres ciśnieniowy do kawy i zrobiłam swoją pierwszą latte z syropem waniliowym. Mmmm... Uwielbiam ten rodzaj kawy. Mogłabym go pić przez cały czas!

No comments:

Post a Comment

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...