Jan 16, 2011

Birthday card

Today I have cute card for you. This birthday card is especially for children, but if you want it could be for adult too :) I gave it to my goddaughter for her 3 birthday.

Kartka urodzinowa
Dziś mam dla Was uroczą kartkę. Ta kartka urodzinowa jest przeznaczona w szczególności dla dzieci, ale można ją też dać dorosłemu :) Ja dałam ją mojej chrześnicy na 3 urodziny.




Supplies:
Solid Card Stock: 211 Gray, Iris (Canson®)
Paper: 209 Pink, Iris(Canson®)
Stamps: CLINGS - cupcakes (Hero Arts), Marianne design-Eline's babies (I used only one part of stamp - the bunny and I sketched in a heart)
Silver dots: I removed them from my T-shirt :)
Oil pastels (Pentel)
Black gel pen: Hybrid Gel Grip (Pentel)
3D adhesive


Składniki:
Baza: 211 Szary, Iris (Canson®)
Papier: 209 Różowy, Iris(Canson®)
Stemple: CLINGS - cupcakes (Hero Arts), Marianne design-Eline's babies (użyłam tylko jednej części stempla - króliczka i dorysowałam serce)
Srebrne kropki: Usunęłam je z mojej koszulki :)
Pastele oliwne (Pentel)
Czarny żel pen: Hybrid Gel Grip (Pentel)
Pianka 3D

No comments:

Post a Comment

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...