Nov 29, 2010

Zima sparaliżowała Warszawę

To jest nieprawdopodobne. Śnieg pada od rana. Wszyscy utknęli w korkach. Cieszę się, że dotarłam do domu "tylko" w dwie godziny (normalnie zajmuje mi to godzinę). Teraz siedzę w domu i oglądam te wszystkie straszne obrazki i filmiki o zimie w mieście i korkach.
Moja siostra wraca teraz z naszego rodzinnego miasta do Warszawy. Wraca już ponad 12 godzin!! 12 godzin - 120 km!! To jest chore!! Strasznie mi jej szkoda.
Mam nadzieję, że jutro będzie lepiej.


Winter paralysed Warsaw.
This is unbelievable. It has been snowing since morning. All people get stucked in a traffic jam. I'm so glad, that I got to my house in "only" two hours (normally it takes me about one hour). Now I am sitting at home and watching all these horrible pictures and videos about winter in the city, traffic jams.
My sister is going back now from our home town to Warsaw. She has been going back from over 12 hours!! 12 hours - 120 km!! This is sick!! I feel sorry for her.
I hope that tomorrow will be better.

No comments:

Post a Comment

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...