Nov 29, 2010

Wszystkiego najlepszego Olu!

Moja młodsza siostra Ola obchodzi dziś 22 urodziny! Zrobiłam dla niej naprawdę śliczną kardkę - bardzo słodką yummy :)
By ją zrobić, użyłam zwykłej białej kartonowej bazy, stempla od Hero Arts "Cupcakes", papieru od Basic Grey "Cupcakes" 12"x12" z kolekcji Nook&Pantry , zielonej wstążki z pasmanterii, kleju na piance 3D i Glossy Accents do babeczki :) Ozdobiłam także lewy brzeg koperty, żeby osiągnąć bardziej dopracowany efekt.


Happy Birthday Ola!
My younger sister Ola (Alexandra) has her 22 birthday! I made for her a really cute card - very sweet and yummy :)
For make this card I used regular white card, stamp from Hero Arts "Cupcakes", paper from Basic Grey "Cupcakes" 12"x12" from Nook&Pantry Collection, green ribbon from haberdashery, 3D adhesive and Glossy Accents for cupcake :) I also decorated the left side of the envelope to make a better finish look.




Do zapakowania prezentu dla Oli użyłam ręcznie robionego papieru (po prostu ostemplowałam zwykły papier do pakowania tym samym stemplem, którego użyłam przy robieniu kartki).

For wrapping a birthday gift for Ola I used a hand made paper (I stamped the wrapping paper with the same stamp as the birhday card).

No comments:

Post a Comment

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...