Nov 16, 2010

Kartki świąteczne 2010 - dzień 1

Cześć wszystkim!!
Prezentuję pierwszą kartę świąteczną z serii 2010. Prosta ale słodka. Mam nadzieję, że podoba się wam. Udanej zabawy!


Christmas cards 2010 - day 1
Hi all!!
I'm presenting you the first christmas card from series 2010. Simple but cute. I hope you'll like it. Enjoy!



Składniki:
Baza: 111 Ivory, Mi-Teintes® (Canson®)
Papier: 225 Ciemnozielony, Iris (Canson®)
Naklejki: Merry Christmas (Papermania)
Wstążka: Brązowa wstążka (pasmanteria)


Supplies:
Solid Card Stock: 111 Ivory, Mi-Teintes® (Canson®)
Paper: 225 Darkgreen, Iris (Canson®)
Chipboard: Merry Christmas (Papermania)
Ribbon: Brown ribbon (haberdashery)


PS. Pomyślałam, że kartka będzie wygladać ładniej, jeśli dookoła brzegów zielonej kartki narysuję białą ściegową linię, więc tak też uczyniłam :)

PS. I thought, that the card will be look prettier when I'll draw a white stitching line aroud the green card's edges, so I did it :)

No comments:

Post a Comment

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...