Nov 30, 2010

Kartka dla mojej teściowej

Dziś prezentuję Wam kartkę, którą zrobiłam dla mojej teściowej z okazji jej 50 urodzin.

A card for my mother-in-law.
Today, I'm presenting you a card which I made for my mother-in-law for her 50 birthday.




Składniki:
Baza: kartonik w złoto-srebrnym odcieniu kupiłam w Lidlu
Papier: Kolekcja EVA 6"x6" (Basic Grey)
Cyferki: kupiłam na wyprzedaży w supermarkecie, pomalowałam na złoto i obsypałam brokatem
Wstążka: Złota wstążka z srebrnymi brzegami (pasmanteria)
Biały żelopis: Hybrid Gel Grip (Pentel)


Supplies:
Solid Card Stock: I bought it in Lidl
Paper: EVA Collection Pack 6"x6" (Basic Grey)
Numers: I bought them at some supermarket sale, gold painted and strewed with glitter
Ribbon: Gold ribbon with silver edges (haberdashery)
White pen: Hybrid Gel Grip (Pentel)

No comments:

Post a Comment

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...