Nov 16, 2010

Fa la la la la la la la la


Odkąd sięgam pamięcią podziwiałam małe kule, gdzie śnieg pada gdy się nimi potrząśnie a cały świat, który jest w nich jest magiczny i pełen spokoju. Zawsze chciałam mieć jedną...
O tak! Wreszcie kupiłam śnieżną kulę z małym świątecznym domkiem, małą choinką i bałwanem. I zgadnijcie co jeszcze, pada śnieg!! W podstawie umieszczona jest pozytywka, która po nakręceniu wygrywa kolędę "Deck de Halls". Jestem taka zadowolona, że ją kupiłam.


Fa la la la la la la la la
Since I can remember I was admiring small globes where snowing when you shake and all the world that is in there is magic and so calm. I always want to have one...
Oh yes! Finally I bought a snowglobe with little christmas house in it, small christmas tree and snowman. And guess what, there is snowing!! There is also a music box and when you wind up it, you can hear the carol "Deck the Halls". I so glad I bought it.

No comments:

Post a Comment

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...