Sep 11, 2010

Po wakacjach

Witam po wakacjach. Znów trzeba wracać do szarej rzeczywistości. Muszę przyznać, że nie było mi łatwo zostawić cudowny Paryż i wrócić do Polski. Pokochałam tą stolicę miłości, która w jednym momencie zawładnęła moim sercem. Zobaczyłam wszystko to, co absolutnie trzeba zobaczyć podczas pierwszej wizyty. Marzy mi się już kolejna wyprawa - najlepiej kilkutygodniowa.
Każdego dnia ... piłam kawę
Pokochałam ... wąskie uliczki
Nie mogłam oderwać oczu ... od architektury Paryża
Zachwycałam się ... absolutnie wszystkim
Tęsknię ... za wszystkim
Marzę ... o powrocie...


After the holidays.
Welcome after the holidays. Again we need to go back to the humdrum reality. I must admit that it was not easy for me to leave the wonderful Paris and return to Poland. I adore this capital of love from the first moment. I saw all the things that one must absolutely see during the first visit. I dream of having one more trip in the future - preferably several weeks.

Every day ... I was drinking coffee
I loved ... narrow streets
I could not take my eyes of ... the architecture of Paris
I admired ... absolutely everything
I miss ... all things
I have a dream ... to return ...



Teraz szlifuję francuski i mam nadzieję, że za rok blog będzie można czytać także po francusku.

Now I'm learning French, and I hope that in a year the blog will be also in French.


Kończy się sezon ślubów, w związku z tym zamówień na kartki ślubne coraz mniej. Rozpoczęłam przygotowania do Bożego Narodzenia, robię prezenty dla mojej rodziny, przyjaciół i znajomych. Powstały już projekty kartek świątecznych i w najbliższym czasie rozpocznę ich robienie. Wszystko będzie na bierząco wrzucane na stronkę.

Marriages season ends, therefore I have less orders for marriage cards. I started preparing for Christmas, making gifts for my family and friends. I have already a few Christmas card projects, and soon they will be made. Everything will be uploaded on the current site.

No comments:

Post a Comment

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...