Sep 22, 2010

Ostatni dzień lata

Dziś jest ostatni dzień lata. Jaka szkoda! Uwielbiam słońce, ciepło, więc tym samym nie nawidzę zimy, śniegu i wiatru. Wiem, że przed zimą jest jeszcze jesień, ale jesień w Polsce jest czasem ciepła i słoneczna - prawdziwa polska złota jesień, ale częściej jest zimna, wietrzna i deszczowa. Chciałam jakość zaznaczyć ten ostatni dzień lata i pomyślałam sobie, że najlepszym sposobem by to uczynić jest zrobienie nowej kartki. Zrobiłam bardzo prostą kartkę na tą okazję. Użyłam papieru Carson, papierowych wielokolorowych kwiatów firmy Prima, kryształków i zielonej muliny. Do napisu użyłam stempla od Basic Gray i oliwkowego tuszu Queue-Color Box i Glossy accents od Inkssentials. Kartka jest optymistyczna i kolorowa. Idealna na dziś.

The last day of summer.
Today is the last day of summer. What a pity! I love sun and heat, so I really hate winter, snow and wind. I know, that before the winter is automn, but in Poland automn is sometimes warm and full of sun - real Polish gold automn, but more often it's cold, windy and rainy. I want to mark this last day of summer and I thought that the best way for this, is a new card. So I made a really simpe card for this occasion. I used paper from Carson, papers flowers in different colours from Prima, cristalls and green embroidery floss. For inscription I used a stamp from Basic Gray and olive Queue-Color Box and Glossy accents from Inkssentials. Ideal for today.


No comments:

Post a Comment

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...