Jul 11, 2010

Szybka wycieczka

Wczorajszy dzień spędziliśmy nad Morzem Bałtyckim. O czwartej rano wyjechaliśmy z Warszawy i pojechaliśmy do Sopotu. Kąpaliśmy się w morzu i opalaliśmy na plaży. Było naprawdę rewelacyjnie, a ja wieczorem po powrocie do Warszawy poczułam się, jakbym miała za sobą tygodniowy urlop i jeszcze jeden dzień weekendu. Ten wyjazd był naprawdę świetnym pomysłem. Ale dziś jestem zmęczona słońcem i wrażeniami. Jestem opalona i obolała, ale nie żałuję ani chwili ze wczorajszego dnia.

Quick trip.
Yesterday we spent all day by the Baltic Sea. About four in the morning we left from Warsaw and drove to Sopot. We was swimming in the sea and was sunbathing on the beach. It was really awsome, and after returning to Warsaw in the evening I felt like I was behind a weekly holiday and one more free day. This trip was really a great idea. But today I am tired of all the excitements and the sun. I am tan and sore, but I do not regret any moment from the previous day.



Wiem, na zdjęciu jest także mój palec :) Jestem kiepskim fotografem.

I know, there is my finger in the picture:) I'm a lausy photographer.

No comments:

Post a Comment

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...